ZİRVELERDE BİR GÖL - GİRDEV


    Girdev Muğla Seydikemer ilçesindedir ve 1800 m rakımdadır.
Gitmeyi çok arzuladığım yerler arasında yer alıyordu. Girdev'e ulaşım birkaç yoldan olabiliyor. Ben ailemle Kumluca'dan hareket ederek Elmalı yolundan ayrıldım ve Yuva üzerinden ulaştım.
  Yuva'dan sonra yol zikzaklar çizerek tırmanışa geçiyor. Muhteşem yayla manzaraları içinden geçerek göle ulaştık. burada bir gece geçirmeyi planladığım dan kamp malzemelerimle gelmiştim.
    Göl çevresinde iki kamping olduğunu duymuştum ancak biz kendi başımıza bir alan seçerek kamp yapmayı uygun bulduk. Atmosfer mükemmel. Öncelikle çadırımızı kurduk. karnımız acıktığından yemek hazırlamaya giriştik.

    Kumluca 'da Antalya'nın Ağustos havası cayır cayır hüküm sürerken, burada rakımın farkı açıkça hissediliyor. Öyle ki gece üşüdük.


    Görkem Burada olmaktan ziyadesiyle  mutluydu. Özellikle gece çadırda kalınacak olması onu heyecanlandırıyordu.








   
  Ertesi sabah buradan ayrıldık. Girdev'i tavsiye ederim. Bu rakımda kamp için harika.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kaş-Demre Parkuru